Then pop in the night cuz its meant to be ours

hej eller
mår inte spec bra
det började igår i skolan jag fick migrän som fan
men då sluta vi ju ändå runt halv tolv
imorse blev det grymt mkt värre, migrän +ont i halsen
så blev rätt jobbigt att ta sig igenom skoldan
men va tvungen att dra dit för att göra matteprovet och så ville
jag ju se på Grease-musikalen, grymt duktiga var dom!
blev hämtad klockan tre och jag somna nästan dirr när jag kom hem
vakna precis nu och kändes som att jag hade sovit i ett dygn å att jag skulle
upp till skolan höhö, tur att jag har en natt kvar att sova.
ne fyfan, huvudvärken kommer och går men nu har jag mest ont i halsen
den känns helt uppsvullen å förjävlig.
jag vill fan inte bli sjuk nu när det är helg imorrn :(
vill ju vara med älsklingggg.
skulle bara fattas att jag börjar spy snart oxå, då dör jag.
så aaaaaaa, jag mår inge braao
men måste ändå försöka gå till skolan imorrn
gå på stöd å så.
btw så gick matteprovet åt helvete haha sämst :(
ska väll göra lite varm choklad nu å typ dö

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0