something's got me started

hallå där,
idag har det varit en ganska så bra dag
skolan var väll lite seg men ändå okej som alltid
hade skriftligt prov på kinan direkt imorse, gick väll sådär
eller ja, inte så bra kanske. haha men gjorde mitt bästa.
imorgon ska jag & carro göra det muntliga provet å prata kinesiska
med ted i ca 10 min, haha fyfan det kmr bli svårare :p
satt iaf kvar i skolan efter vi hade slutat med emma tills halv fyra
då vi vandrade iväg mot skofabriken och mötte mamma sen så var det ju
informationsmöte om sommarjobben, fick också schemat över vilka tider jag kmr jobba
jävligt nice kmr det ärligt bli :D
jobbar tre olika tider under dom tre veckorna 9:00-14:00, 11:00-16:00 och 14:00-19:00
ganska så värt!
efteråt åkte vi till Hårmetropolen och bokade tid för mig och mitt slitna hår...</3
ska klippas,toppas, avfärgas och slingas måndag den 8;e samma vecka som skolavslutningen
och som vanligt så kommer jag bli missnöjd efter besöket hos frisören
men mitt hår behövs skötas om och färgen måste bort
skämms över hur jag ser ut i håret atm.
100 meter grå utväxt, orange/ful röd längst upp, lite brunt här & var + svart längst ner
ni gillart (y) haha
jaja, får väll ha lite hopp om att det kan bli bra iaf.
jag taggar som bara den inför imorgonkväll
om ni inte vet vad som händer då kl 20:45 på tv6
så börjar jag bli orolig för världen...
NEMEN,
Champions Leuage finalen mellan dom två bästa lagen i världen
FC Barcelona v.s Manchester United
det kan man bara inte missa!
ska se det hemma hos älsklingen. det är bäst så för hemfridens skull
haha, annars skulle det bli krig mellan mig & pappa seriöst.
så det blir att sova kvar hos honom oxå :D kalasbra!

nu ska jag gå och ta ett par mackor

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0