rubrik

hej eller
ganska så bra dag
har inte gjort så mkt i skolan
satt typ bara spelat poker :p
slutade tio över tre då gick jag, carru, kerley & räkan till sveas å käka glass
mums var det!
sen gick vi å solade, har inte solat på aslänge gött var det men efter 10 min
så fick jag nästan nog haha asvarmt! men lite färg har jag fått
å fräknar oxå :( säkert sweet!
ska sola någon mer dag i veckan äre tänkt, är trött på att se ut som en blekfis nu.
kom hem vid fem iaf å så har jag typ nästan gjort klart ett arbete om mcdonken
det ska vara inlämnat imorron å så ska vi redovisa om det oxå, kul.
näthandeln arbetet ska ja oxå lämna in imorrn det är iaf typ klart.
men kinan som ska vara klart på ons å redovisas är dock inte klar, får fixat det imorrn.
usch jag hatar verkligen när vi har så här mkt grejjer att göra på samma gång oxå
men skönt att det börjar närma sig skolavslutning, det är väll inte ens 30 skoldagar kvar?
sjukt att vi snart har gått ur ettan :s

jaja annars så har det inte hänt ngt spec idag förutom att jag & andreas har vart tsm i 1 månad idag:D
å det känns jävligt bra!
jag älskar dig det vetu<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0