rubrik

a hejsan
jag skrev ett långt å roligt inlägg förut när jag satt ute i solen med bärbara
men det publicerades tydligen inte och ja kom inte in på blogg.se på ett tag heller....hmpfff

jag skrev nog iaf då att jag satt ute i solen med musik på och försökte plugga till kinan
hehehee
men nu har jag förflyttat mig in och har precis ätit tortilini med kyckling ganska så gott!
pluggandet gick inte så bra förut och kmr nog inte gå bättre om jag skulle försöka läsa lite i boken nu
men vafan, vad förväntar sig våran lärare igentligen, att vi ska kunna flytande kina på en termin?
öh
jag kmr vara en ching chong när ja tar studenten huhu

skoldan var iallfall lite seg men okej ändå
imorse såg det ut att bli värsta skitvädret, eller det var ju molnigt å kallt.
men under idrotten så började solen komma fram å nu har det ju vart kanongött!

jag tror oxå att jag skrev förut att det ska bli så jävla skönt med sommarlov
tror nog att alla håller på att längta ihjäl sig nu!
vissa får ju redan sommarlov nästa vecka?! helt sjukt
vi slutar iaf den 11:e, så det är ju ändå bara 9 skoldagar kvar.
och i sommar vill jag hinna göra så mkt som möjligt!
lär nog åka till finaste staden Göteborg minst 1 gång iaf, sen vill jag på roadtrip, campa,
åka till finland men verkar inte bli av pga mamma å pappa har så sen semester :'( very sad smiley
festivaler är jag oxå jävligt sugen att åka på, men det kostar och min ekonomi är inte på topp...
så det får bli p&l, arvika, metaltown, hultsfred osv nästa år när jag har blivit lite mognare å har koll på pengarna :D
hah!
ska kanske med älsklingen & hans familj till kusten i sommar oxå , vore väldigt kul =D
sen hoppas jag på massa mysiga grillkvällar, mkt bad&sol, vara massor med älskling och karatefyllor! haha

oj ja skriver nästan lika mkt som jag pratar
hahaha

ne ta en snus och va glad!

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0