rubrik

hejje
jag klarade mig igårkväll iallafall
utan för stora sammanbrott
haha!
älsklingen kom hit igår igen å sov kvar här tills idag
har varit med honom nu i 6dagar i rad :D
men saknar honom nu redan : (
jeaffi ringde iaf å väckte oss imorse vid tolv å sa att
hon & jag skulle på möte kl 16:00 i stadsparken om Yeah festivalen
som är på lördag & söndag, vi ska vara med som funktionärer
å jobba med incheckningen från 9:30-17:00 både lörd & sönd
blir säkert askul :D kommer ju massa bra band dit och det är fri entré
kom dit vettja! stadsparken som sagt!
så åkte ju till örebro med jeaffan, gick på mötet å sen gled vi upp till stan
å vänta på att johan skulle komma så han kunde köpa snuuuuus åt mig
men han var så seg så vi gick å käka på mcdonkan så länge
sen kom han iaf, å trodde att det skulle skita sig totalt med snuset idag oxå
men han kunde iaf köpa på sista stället vi testade innan jag skulle hinna med
sista bussen hem till sannahed.
så nu ahr jag två dosor som ska räcka hella veckan, min ekonomi ligger inte på topp....
nu sitter jag iaf och äter glasss å kollar på vänner
mina kinaböcker +papper ligger över hella sängen men jag har knappt orkat kolla på det än
får fan ta å plugga hella dagen imorrn efter skolan
vill verkligen klara provet..
det ryktas oxå om att det ska bli fint väder imorrn! hoppas jag verkligen
det var ju iaf soligt å varmt idag :D asnice
så imorrn blire pluggdag, tisdag möte om sommarjobb i gamla skofabriken å kanske boka tid hos frisören, VÄL BEHÖVLIGT! ,
onsdag blire sova hos älskling å kolla på Champions Leauge finalen :D:D TAGGA!
jaja, så ser det ut framöver

nu blire deg

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0