ronaldinho, the one and only.



jag kommer aldrig glömma allt du gjorde i barca
har avgudat dig sen du börja i fcbarcelona
var bara 11 år då, och var redan galen i dig och allt du gjorde med bollen.
du har varit min idol sen dess.
24/3 2007 när jag var och såg på vänskapsmatchen mellan brasilien-chile
på ullevi, det var min lyckligaste dag.
när jag såg dig komma in på planen och du gick ungefär 30 meter ifrån mig
jag stog och skrek, grät, skrattade och fan.. haha
min moster & hennes kille satt breve och dom bara log emot mig
har alltid drömt om att få se dig irl och få träffa dig
nu har jag iallafall fått se dig. men en dag ska jag fan åka och träffa dig oxå
jag har en sånn jävla kärlek för dig som ingen förstår
jag skiter i vad alla andra säger om att han är så jävla ful och han är kass nu för tiden
dont give a damn shit bout it, ok.
du är min största idol jag nånsin kmr att ha.
kan bara inte förstå att du inte spelar i barca längre.
du, messi och eto'o på topp
det var så jävla magiskt.


haha jaja, alla vet att ja är tokig i ronaldinho
men så äre.

ronaldo de assis moreira
mannen, myten & LEGENDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0