paint the silence

hallå hallå
har vart med min älskling sen i onsdags nu, massa mys!
i onsd kom han till mig på kvällen å vi cykla en sväng till kumlaby
å spela lite fotboll med arthur & johan sen blev det sova hos mig.
i torsdags så blev det att ta med min dator å så åkte vi hem till honom
å har varit där tills idag :)
vi har nördat lite löst haha!
men gos har det varit <3
nu måste jag igentligen plugga lite till kinaprovet
men har verkligen inte en jävlaste lust
har inget snus och ingen har tid eller orkar köpa åt mig
.............
surt som as
den som kommer med en dosa till mig
jag lovar den ska få vad d en vill ha !
haha
heeelp me :(

blir iallafall grillat ikv gottttttttt
men nu ska jag dö

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0