öl smakar kladdkaka.. i lappland

hej på er
jag hade fel om att den här dagen skulle gå segt
den gick som en dans efter idrotten
eller kanske inte som en dans..
men fort! höhö.
körde fotbollsbrännboll på idrotten och sen på slutet
fotboll med en stor boll det var kul!
blir så jävla sugen på att börja spela fotboll igen i lag
ångrar mig som skrutt att jag sluta :(
jaja, shit happends!
fixade iaf snus idag, skönt som fan
fick gå utan det hella dan igår så var jävligt sur kan jag säga
men nu sitter den fint under läppen haha!
efter skolan åkte iaf jag med nea till hallsberg
å käka pizza vid stationen, hann aldrig äta i skolan idag så va vrålhungrig
sen så åkte jag buss hem från hallsberg.
men har  en jävla ångest över pizzan iaf.
har inga pengar alls kvar nu..
ligger minus 64 kr på banken igen haha
och ska klara mig utan pengar i 10 dagar till, får mitt studiebidrag den 28e..
fyfan, men men , jag brukar ju alltid få tag på lite slantar från mammas plånnbok
så klarar nog mig iaf ;D
sitter å saknar älskling jättemkt också men ska va med honom imorrn efter skolan
vi slutar runt ett imorrn, så jävla gött!
blir lediga från svenskan bara för att vi såg Grease-musikalen i torsdags, så värt !
nu ska jag panga lite

/ lars-olof 1337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0