no less, no more .

finns inget mer att säga.
bara rent ut sagt SÅ JÄVLA DRYGT.
men tydligen så går inte ens bästa vän före randoms.
jaja, jag har andra.

annars så är jag at johans place atm
kollar på hockeyn!
efter första perioden ståre 1-0 till canada
precis som jag trott :p
och ännu en onödig skoldag tog jag mig igenom
carro och nea dök iaf upp
hade bara mattelektion, var på stöden och jag får hoppas att jag
klarar omprovet på torsdag i ekvationer, fick mkt hjälp idag
och förstår nu mer och mer av ekvationer.
efter skolan blev det en runda på kumlamarken med nea,
det blir bara tråkigare och mer ovärt att gå påt för varje gång :p
köpte bara heliumballonger haha!
sen gick vi tillbaka till folkan då kom neas pappa
och vi gick till cafe & le och fika, sen åkte dom iväg.
så jag upp till grupprummet och satte mig,
sen tio över fem tog jag bussen med arthur & johan hem till johan
fyfan vilket väder det har varit idag!
imorse när jag vandrade iväg mot bussen till skolan var det kanonfint
med solsken å allt.
sen började det spöregna å bli mulet som in i norden, det haglade tillochmed ett tag :o
jaja, ska iaf se klart på hockeyn sen ska jag till andreas å slagga där
han lanar med massa men ja är välkommen ändå
och han har även beställt pizza till mig när jag kmr, aww :') sötnöt


hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0