kär och galen

hej alla fans!
heh!
sitter nu dyngtrött och superkissnödig framför dootan en seg söndagskväll, yep
snart blire väll krypa ner under täcket och sova skulle jag tro!
helgen har varit bra för jag har varit och sovit med min älskling!
men alltför snabbt har den ju gått.. =/
i fredags efter hockeyn blev jag hämtad på moppen av älsk
så åkte hem till han ju, han lanade med sin lillebrur och två andra
men vi gick och la oss vid två fast somnade runt fyra ungefär
sen sov iaf jag tills typ tre på eftermiddan, älskling gick upp vid elva
å skulle sociallisera sig lite med lanarna men kom upp då å då till mig :)
vid fem typ så hämtade mamma mej och vi käka sen duschade jag
och vid nio så kom älskling till mig å han sov här inatt!
sjussade hem honom vid fem idag och sen övningskörde jag lite vid silosen
grymt kul äre :D
men har bara liiiiite problem med kopplingen haha!
33 dagar kvar till skolavslutningen men det är väll knappt 25 skoldagar skulle ja tro
bara att bita ihop och köra igenom allt dem sista veckorna!
har engelska läxförhör imorron kom jag på förut men har inte haft nån ork att plugga på
sen måste jag göra en powerpointpressentation innan tisdag och på torsdag har jag ju omprov i matte
annars hoppas jag på att det inte kmr komma så mycket mer arbete innan sommarlovet...
usch har verkligen ingen stor lust att gå till skolan imorrn, men som sagt
bara att bita ihop!
nu blire toan, lite deeeg och sen säng!

pusseeen



jag älskar dig så mkt andreas snäll,
du är verkligen den bästa som finns!
sjukt glad att jag har dig baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0