en väldigt jätteglad jessica

jo, igår blev det ju så att.....

FC BARCELONA VANN CHAMPIONS LEAGUE FINALEN FÖR TREDJE GÅNGEN :D:D
och det förtjänade dom verkligen!
vilken kanonmatch mitt älskade barca gjorde :D
dom första 7 minuterna i matchen så hade Man United övertaget och C.Ronaldo
hade ett antal skott på mål men runt den 10;e minuten gjorde Barca deras första anfall i matchen
och det blev måååååål av Samuel Eto'o :D:D
efter målet så hade United i princip ingenting mer att komma med under resten av första halvlek.
I andra halvlek så pressade barca på bara mer och mer och med ett fint inlägg av Xavi
så nickade Messi in till 2-0 för Barca och det var så matchen slutade :D
jag blev så glad att det kom ett par tårar! :'D
tänkte ringa pappa efter matchen men förstog att pappa ändå inte skulle svara
med tanke på att han är lika stort Man United fan som jag är Barca fan... he he
så idag är jag väääääldigt glad :D

sov kvar hos älsklingen ju och det var gos puss på min underbara pojkvän!
hade administration som första lektion och så har vi haft matte å nu projekt & företagande
jag sitter å jobbar lite med våran powerpointpressentation och den blir nog bra
ska redovisa vårat 'företag' inför Helen på måndag.

idag är det regnigt och grått ute, usch
men det är lovat att det kmr bli finare väder till helgen,
dt hoppas jag verkligen eftersom då är det YEAH festivalen och det är nog inte så kul
ifall det skulle regna..
skönt iaf att det inte är storm som det var igår
håll på att blåsa iväg när jag var på väg till andreas efter skolan haha

men men strålande sol och värme hoppas vi på till helgen
och idag är det exakt 2 veckor kvar till skolavslutning :D HÄÄRLIGT!



pusskram / klad jässica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0