det har hänt grejjer!

hej och hallå
har ju inte haft tiden under dessa dagar att blogga
men nu är jag hemma igen framför min kära dator
och har liiite tid att skriva.. uhh

helgen har iallafall varit GRYMT BRA!
även fast jag knappt har fått sömn och har haft ont lite här och var.
men fredags efter skolan så drog jag till älskling
och senare så gick vi och spela golf vid kumlasjön
haha sämst var vi! x'D
sen tbx till andreas, han bokade plats till DH så det blir dreamhack med älskling & jeaffi för nice kmr det bli =D
vi drog iaf hem till mig sen på kvällen och han sov kvar här<3
jeaffi ringde och väckte oss på igårmorse även om jag stallde väckarklockan på typ halv elva
så gick vi upp käka frulle, han drog hem och jag hann fixa mig på en halvtimma sen fick jag springa till bussen för att hinna med
åkte in 13:06 till örebro med jeaffi för att hinna kolla lite band innan vi skulle börja jobba vårat pass
på Yeah-festivalen 17:00-23:00. så jaa vi kom väll fram runt två å hälsa på en arrangeör
men då hade det tydligen blivit missförstånd för vi skulle igentligen jobba första passet
09:30-16:30, men det löste sig, så jag & jeaffi fick lite intruktioner (stavning) och satte oss
vid incheckningen och börja jobba. nice nice
sen sluta vi runt 17:00 å gled upp på stan och grejjer sen tillbaka till stadsparken
tänkte ju bara skriva oxå fan vad gött väder det har varit HELA helgen! helt sjukt
ändå har ja knappt vart i solen..haha 
(ska inte skriva allt för mkt onödiga saker)
träffade iaf massa folk, och sen efter klockan åtta så började Union Square att spela!!!
dom var lika bra som när dom spelade Dreamhack om inte bättre!
vi skrek, darrade, rös och var allmänt glada
sedan skulle dem signera tröjjor å massa grejjs och vi fick autografer och tog även kort med dom :D
för nice!
älsklingen kom ju till yeahfestivalen så efter allt med union square så blev det glida med carru, nea & älsk
till donken och sen hem!
sov hos älskis och vi somnade nog dirr efter lite teve
vaknade runt åtta imorse och fick sen sjuss av älskis pappa till stadsparken
så jobbade vid incheckningen från kl 12 till typ tre sen blev det bara schteek
nu tänker jag inte skriva så mycket mer än att vi oxå satt ungefär 4 meter ifrån
Ken Ring :D
har inte en blekaste aning om vad han gör i örebro men...
nice price!

hahaaha, jaja
kort fattat så har min helg varit otroligt bra!

sista skolveckan kmr dock inte bli lika nice

har 4 prov + 3 inlämningsuppgifter att göra
och jag har ju som sagt inte haft någon tid den här helgen till att plugga på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0