Crying at the doorsteps of those armies of salvation

hej lördag!
idag är det en skön dag
jag blev väckt av alla människor i huset runt halv tolv
och av älskling på sms som fixa en invite åt mig på spotify
så nu har jag finally det :D
funkar rätt bra!
har suttit typ och spelat cs hella dan och käkat pizzarester, mumma
solen skiner och det är nice, blåser väll lite men känns verkligen som att
sommaren är här strax :D
jag är taggad!
blir grillning om ett par timmar med familjen, mormor, moster, patrik
+ fias pöjk och min andreas
myspys!
ska väll spela lite kubb och så sen oxå !
börjar fundera på ifall jag har en djungel på mitt rum,
när jag vakna förut så kröp det en humla/skalbagge på golvet
och det surrade som fan i taket å sen när jag satt å spela och
kollade i spegeln framför mig så ser jag att det kryper en humla eller en geting
i håret på mig haha fick panik så börja springa runt i huset å sen flög den på
pappa å patrik men dom döda den tror ja :( usch!
jaja, äre sommar så äre =D

vi hööörees

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0