Chitty chitty bang bang, go go do your thing

hej å hå
skön dag idag
försov mig till tjugo i tio idag då nea ringde och väckte mig
hon hade tydligen oxå försovit sig och carro med x) haha random
så jag fick springa upp å ba ta på mig kläder för att hinna med bussen
som gick tio i tio, drygt som fan!
så missade kinan ganska så gött men skulle vart viktigt att vara där
har ju prov nästa tisdag så gick nog igenom massa saker idag, ajja.
hade sen bara näthandel & matte, värt!
gick sen till älsklingen efter skolan å softade med honom<3
vi gick till OK oxå å köpte mjukglass, fett fint! mumma
kom hem för nån timma sen och nu sitter jag här å buwsar h3h3
imorrn blire nice! samlas kl. 8 i skolan sen dra in till marieberg & örebro
å avsluta 'skoldagen' på pizza hut med klassen, väääärt :D
för fint att va ledig på tors & fre oxå :D ååh klad jässica
ska vara massor med älski
han är den underbaraste människan i hela världen
kan nog inte bli mer kär än så här :D
har bara varit tsm med honom i 1 månad & 2 veckor men ändå så
känns det redan så jävla bra!!1
träffade även på Erika min 'syster' med hennes lilla son William
aw, så jävla söt och stor han har blivit!
har inte träffat Erika sen nyår då hon räddade mig från polisen haha
saknar dom gamla tiderna då våra föräldrar +micke & annelie etc jämt hängde ihop
får se ifall det blir husabergs udde till midssommar, är sugen som fan på att åka dit!
campa med husvagn är fan det goaste som finns :D

haha jaja ska sluta jiddra nu

hej svejs

/ lars-olof 1337 :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0