'Cause baby, ooh, if heaven calls, I'm coming, too

godmorning
har inte bloggat på ett par dagar nu
inte haft någon ork/tid
men i tisdags .. eh kmr inte ihåg vad jag gjorde då
haha, skola var det ju iaf ....... =b
i onsdags efter skolan åkte jag, carru & linnea in till örebro staaaad
vi gled runt lite, fika och så anmälde vi oss som hårmodeller å grejjer på 'Unikt'
blev jätteglada, för det ska vara en stor modevisning på strumpis den 10e juni
å så skulle man bli sponsrad av carlings, bianco och bli stylade!
men det visade sig senare att man var tvungen att vara 18 år för att vara med
eftersom det är alkohol på strumpis....... så då förstördes våran lycka! :(

igår efter skolan gick jag hem till andreas sen så gjorde jag inte mkt mer.

haha värt och skriva det här inlägget med mitt goa minne eller!

idag är det iaf fredag, skönt som tusan.
kom till skolan för nån timma sen å trodde att vi skulle börja musiken som vanligt kl 9:45
men alla i klassen hade tydligen glömt bort att vi skulle börja 8:20 idag ist
så, våran musiklärare blev inte glad när vi kom
men lätt att komma ihåg en sånn sak som man fick reda på för 3 veckor sen lix.
så nu sitter jag alldeles själv i grupprummet, carro kommer väll med nästa buss
för hon missa 10bussen, emma sover väll och linnea har tappat sitt buss&bankkort
så hon kan inte komma till skolan, usch vad drygt.
nästa lektion börjar kvart i tolv, kul å sitta här själv tills dess lr!
och johan verkar inte vara i skolan heller och jag som sitter med min sista snus inne
va faaaaan.
dryg dag än så länge.
blir väll kumlamarken sen iaf, ska ändå dit på nästsista lektionen och göra ngn uppgift.
vet inte om jag ska dit efter skolan eftersom ingen är här.
jag känner mig ensam :( haha
vet inte heller vad jag ska göra ikväll, skulle igentligen sova å vara med andreas
men han ska lana ist. kanske jag å emma ska göra oxå. men ah vet inte, är inte så taggad.
VÄLDIGT BRA FREDAG!!! naaaaat.

kom och underhåll mig någon,
john norlander skolan grupprum 1.

:(

ingen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0