bloody sunday

hej eller!
ligger i min stökiga säng med papper överallt och datorn i knät
å försöker skriva lite på en uppgift i kinan vi ska göra klart tills på tis eller onsd
och redovisa. Jag skriver om den kinesiska maten/köket men går inte så bra
haha blandar massa konstiga meningar så min lärare lär inte fatta så mkt, ayee
viktigaste är ju att jag gör uppgiften iaf!
så visste ni att

I staden Guangzhou som ligger i södra Kina äter man aphjärna och ”tre pip”
- det är små nyfödda möss som piper första gången när man tar dem med ätpinnarna, andra när man doppar dem i såsen och tredje när man stoppar dem i munnen.

?! jävligt normalt eller..
usch fyfan känns ju rätt så gött att skriva om det, haha.
aja, åt jordgubbar och glass för en stund sen gud så mums det var!
det var ju inte svenska jordgubbar men dom var väldigt goda iaf, belgiska tror ja att dem var.
i går så sov jag till halv ett, sen gick jag upp å la mig vid teven.
vid halv fyra ungefär åkte jag å syrran iväg till maxi och hämtade ut min nya bikini jag hade beställt från HM,
mycket nöjd är jag :D as snygg ären! kan lägga in någon steekbild med den på mig nån dag.
det visades även två gamla el clasico matcher igår under dagen en match kl. 13:00 från 2007 och en kl. 16:30 från 2005,
som uppladdning till kvällens el clasico. såklart kollade jag på dem och el clasico´t på kvällen var ju bara föör bra!
barca vann med 6-2! haha helt sjukt vad förnedrade reall blev, jag satt bara och njöt :D
andreas kom hit när andra halvleken hade börjat och han sov här inatt :) myspys
jag måste ha legat konstigt inatt för nu har jag så jävla ont i revbena på vänster sida, det känns som att jag
har blivit nerslagen eller något får hoppas det går över snart!
imorgon är det en månad mellan mig & baby :D <3 kul va!
hoppas på att det blir många månader till.
aja måste skriva lite mer om kinamaten nu
usch vill bara att tiden ska gå så det är sommarlov i typ övermorgon eller något
fatta vad skönt!!1

well,

cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0