äntligen lite ledigt

göttmos med två dagar ledigt +helg!
skönt som tusan för dom senaste helgerna har bara rusat förbi!

dagen blev iallafall nice som jag trodde
men lite segt ibörjan och fick gå hit & dit
jaja, ni ska allt få se om ett par veckor vad våran klass har sysslat med:D
kmr nog upp på youtube!
blev ialla fall efter lite bus åka till pizza hut å käka
pizzatävling blev det ju oxå,
jag, jalle & jacob åt 7 pizzabitar var men jag förlora tydligen ändå
för att jag inte åt kanterna å peta bort lite grejjerr..
men ni skulle sätt hur feta pizzorna var!
jag sitter fortfarande efter 8 timmar proppmätt! haha
efteråt blev det stan en stund med nea & carro för att hålla nea sällis
medans hon vänta på sin buss till götet!
sen åkte jag hem och busade lite med gullungen matilda, grannens barnbarn
för go är hon!
3 bast bara och hon sa att hon älskade mig:D aww<3 gose!
snart så kommer min älskling iaf
så ska försöka hinna hoppa in i duschen sålänge


pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0