15/5

tjoosan
blev ingen skola för mig idag
har sovit i 17 timmar nu, för skönt
men mår fortfarande inte så bra
det gäller att tare lungt hemma idag å vila sig
så jag kan få träffa älskling imorrn iaf saknar honom jättemkt :(
tror att min moster å hennes guy från göteborg kmr hit snart
så det blir väll antingen pizza eller grilla ikv, får se ifall jag kan äta ngt
har knappt ätit någonting sen igår , svårt att svälja för hallsen :s usch
nästa vecka så är vi lediga torsag & fredag för det är la kristi himmelen eller va dt heter
å på onsdag ska iaf våran klass åka å busa på marieberg & i örebro, blir kul :)
ska försöka ta någonting att äta nu å lite medecin va

krya på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0