1 month left to Dreamhack Summer '09 with jeaffi girlyyy

hej eller!
ovärd dag förutom att ja vakna upp med älskling
han sov hos mig inatt och igår var vi på speedway, huhuu
indianerna fick pisk och våra rumpor domnade bort!
men trevlans annars såå!
så åkte iväg vid åtta till skolan hade klassråd, sen en lektion med monkan
men dom andra två lektionerna med henne blev inställda
pga hon fick ett samtal å va tvungen att åka!
usch, jag började oxå gråta stackars monkan :(
hon är fan en jävligt bra mentor gillar na löst!
så hade bara engelska sen, typ läxförhör gick väll inte så bra!
och eftersom en lektion med monkan efter lunchen blev inställd
å vi skulle ha två timmars hål innan kinan så åkte jag hem ist
men visade sig att kinan var inställd den oxå.
så kom hem vid tolv och har sen dess bara suttit och degat framför datorn.
borde fan plugga lite på matten nu tills imorrn, jag kan ju fan inte faila på det här provet oxå
då äre kört :p
ska även se på en Grease-musikal imorrn som dom från kumlaby är med i, ska bli niice å se!
idag äre ju bara 1 månad kvar till DH! helt sjukt vad tiden går snabbt!
men det blir att bara åka dit med Jennifer.
eftersom emma ska spela i bootcamp med sin klan så måste hon avboka sin biljett.
men jag & jeaff ska ha så sjukt kul iaf :D skönaste bryyyyden J gånger J aight!

ne nu ska jag göra något vettigt
alltså spela supermario64 och ta en snus!


hejje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0