1 maj

tjäänare
1 maj å grejjer.. hehehe!
nej men, igår var det en riktigt bra valborg
lite drama här å var men för mig blev den brao!
käkade runt halv sex, sen vid sex drog jag & syrran upp till sannahedskiosken
å kolla på alla motorcyklar som åkte förbi sugen man blir eller : (
jag vill med ha en brum brum! uhu , det ska vi kirra om ett par år iaf
en Kawasaki ZX-10R yeep! (a)
iaf, sen så cyklade jag iväg till kumlaby fotbollsplanerna och där var massa folk
utspridda på planerna gick till dom jag kände å drack lite
sen gick jag iväg mot kumlasjön med cibelle & maria, träffade lite folk på vägen oxå.
vi trodde att brasan skulle tändas vid halv nio-nio men när vi kom så var den redan tänd
och det hade inte ens börjat mörkna då. hah!
träffade massa folk där, och så åkte vi virvelvinden :D fyfasiken så kul det var! haha
särskilt när man var påverkad oxå och snurrade runt i 190! haha jävlar vilken känsla!
sen så drog cibelle hem med teddy å hans brutta, så jag & maria satt kvar vid karusellerna
å träffade mer folk och åkte även virvelvinden en gång till! hahaha hjärta på det som fan!
blev även bjuden på en annan karusell av emmas 'nyktra' farsa =D
sen så kom min älskling och vi gick bort mot scenen/ sjösidan och där var det ju massa folk,
nattvandrare, soc, poliser osv. men jag behövde inte ta ngt snacka med nån utav dem!
var lagom full och kunde kontrollera mig så det var niiice!
var kvar vid ksjön till efter tolv nån gång efter att ha träffat massa mer människor
sen så drog jag & andreas å hämtade min cykel vid canaria å cyklade hem till honom.
så det var en trevlig kväll :-)
åkte hem vid fem idag å har sen dess bara tagit det lugnt å slappat framför teven.
imorgon är det 10 hela månader sen morfar dog :(
there's a hole in my soul, you can see it from my face.
jag saknar dig så himla mkt moffi!
det känns som att du är ute å reser och snart ska komma hem
men, du är gone forever. du kmr alltid vara min bästa vän och jag kmr aldrig sluta älska dig.
vi ses i nangiala, det vet jag :-)
det är även el clasico imorgonkväll oxå!
så blandade känslor kmr det vara helt klart.
älskling kommer nog hit oxå<3 yeij

nu ska jag nog bara slappa lite sen lägga mig rätt tidigt
är hur trött som hellst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0