unlucky

idag är det min otursdag om något!
började ju med att jag försov mig
och när jag väl är å väntar på bussen till skolan
så upptäcker jag att jag har glömt mitt busskort, greeejt!
kom till skolan iaf och hade näthandel, sedan blev
matten & svenskan inställda för våran klass drog till handelsmässan
i örebro ist, gick runt där ett par varv och drog sedan till mcdonalds.
så då, när jag kommer med min bricka och ska sätta mig ner
så spiller jag ut hella min cola över en soffa, ännu mer greejt jessica!
sen blev det så stressigt att äta så jag & emma höll på att missa bussen
och fick springa i snö-jävla-väder.
nu är jag iaf äntligen hemma och är asblöt
undra vad som händer här näst?

skulle fan inte förvåna mig om internet lackar ur totalt =(
blöh, får vi verkligen inte hoppas!

ska till mormor senare sen när syrran har slutat jobbet
och imorgon kommer mor & far hem!


later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0