taggad

yeij, utvecklingssamtalet gick ganska bra
men har  IG varning i matte, idrott å sen typ svenska lr engelska oxå tror ja
men det kirrar jag!
har börjat på stöd för matte nu så hoppas jag klarar nästa matteprov iaf,
men ekvationer kan ta sig nånstans .
annars så fick jag massa komplimager av min mentor =D
hon är fan guld!
tex. "du behöver inte oroa dig för jessicas framtid, hon kan komma långt med sin charm & intelligens"
HA! den ni! jag är fan inte så dum som alla tror =D
åkte iaf sen in till örebro å mötte upp carru, näea & sen markus
gick till Carlings å köpte mig en blå tubtopp som jag vart helt såld i
när jag praoa på Carlings å packade upp dem i butiken ,
sen gick vi till HM där köpte jag ett par vanliga vita tygskor som redan har hunnit
blivit skitiga xD
jaja, men nöjd är jag .
fast skulle behöva köpa nya tunna leggings och en kjol är jag sugen på
men det kanske det blir i helgen eller en annan dag!
påtal om helg, FREDAG IMORN!
seriöst. fan vad veckorna går snabbt?! helt sjukt!
bara 85 dagar kvar till dreamhack oxå =D woho!

jag är glad idag
och nu ska jag tugga snus å kolla på vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0