sunny days

hejhej,
now we talking 'bout sunny days!
fan vilket skönt väder det har varit igår & idag, soligt som attan
å rätt varmt ute, det gillar vi!
något vi (jag i plural) inte gillar är utvecklingssamtalet som jag ska ha imorgon.
för att inte mamma ska lacka ur för mkt imorrn så sa jag förut ist
att jag hade failat på matteprovet, skulle nog inte ha gjort det hahaha
shit vad agressiv hon blev!
fatta imorrn om min mentor säger hur många prov jag har failat på
mamma kmr fan slänga ut min dator & mig. hahaha.
that's my mum...
yehyeh.
farmor fyller iaf 80 på fre tror jag, eller så fyller hon 79  =P
iaf, men då kan inte vi komma för hon ska på nån random tant middag
så då åkte jag & syrran å köpte en blomma å hälsa på idag ist.
glad för blomman blev hon allt!
å farfar <3
skönaste gubben som finns! fan vad jag älskar honom asso.
han skulle börja prata om något pappa hade sagt till honom tidigare idag
att det hade stått ngt i tidningen om en häst som bodde i källaren elelr ngt
det var iaf vad jag tolkade för han började verkligen AS GARVA tills han tjöt
och jag likaså hahaha fick fan ingen luft, visste igentligen inte va som va kul
men skratta åt honom haha . söta faffa <3
jaja så då åt vi ett par omgångar glass å körsbärskräm till, mums!
åt även glass i skolan i går & idag , det är ju nu när det börjar bli varmare ute som man blir så sugen på glass!
aja
vill bara att det ska bli fredag å helg nu å så ja kan slippa utvecklingssamtalet haha
ne men usch känns som att det inte kmr gå bra


haha å nu kom mamma in å ville mäta mig med en jävla linjemått
runt bysten?
haha wtf x)


nej nu ska jag sluta jiddra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0