london calling

heyee
skolan idag, blev mkt pluggande fkt!
håller på att komma ikapp lite i dom jobbiga ämnena,
men så klart så får man mer plugg oxå! gah.
plus att jag måste göra en skrivuppgift om två internetbutiker
som ska va klart i april, sen så ska jag & emma göra en skrivuppgift
om finland som ska va klar om kanske 2 veckor, sen så har vi ju
medeltiden-grupparbetet som ska va klart nästa vecka, prov nästa vecka har vi oxå.
shiieeet! jag orkar inte =( för jobbigt! å så måste ja göra massa engelska oxå.
jaja nog talat om det!
nu så har mamma å pappa kommit hem från london, wiho<3
dom hade köpt en t-shirt som det står
"my mum went to london and all i got was this lousy t-shirt" till mig och
ett par långa svart/gröna strumpor som e tydligen populärt i london :P
och kitty kat godis =D moster har köpt massa grejjer till mig oxå men dem får jag
på söndag när jag fyller =)
nu dricker jag kaffe som jag inte har gjort på säkert 2 veckor, fint är det =D
men något som suger jävligt mkt nu är att jag glömde mitt snus i skolan
ååååååh får damp hur ska ja klara mig till imorrn utan? =(
är redan sugen som fan ! !!!!11  korv





kanske inte syns så bra :p men där är tshirten iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0