it's a hard work work

godkväll
sitter här och har ångest ifall jag ska blogga or naat
men verkar se ut som att det blir ett inlägg iaf :o
höhöhö.
trött som ett svin är jag rent ut sagt och bara allmänt seg
fast, det är jag ju alltid,    så.. det är som alltid.
mkt jävla plugg å skola men ligger efter i några ämnen fortfarande..
men känns verkligen förjävla skönt att det bara är tre dagar kvar nu
sen påsklov i typ 12 dagar! fan vad jag ska sova :):):)
idag redovisade iaf jag, emma, carro & nea om medeltiden & heliga birgitta på svenskan
sen var det bara en grupp till som gjorde det fast hella klassen igentligen skulle göra det idag.
men det var tydligen bara vi som var klara med det arbetet så dom andra fick göra prov ist
HAA !
skönt att slippa prov på det iaf, men redovisningen kunde ha gått bättre :P
vi var tydligen 'oseriösa' enligt vissa i klassen, nämner inga namn..
men vissa har det fkt jävligt svårt att stå å prata inför en folkmassa så då blir det oftast
*ASG* haha
ja, det var så det blev för oss men jag tyckte iaf att vi hade gjort en bra powerpressentation
med mkt fakta, så screw you guys!
annars idag har det inte hänt något speciellt, slutade vid halv två och åkte hem
så jag har bara legat i sängen och glott på viva la bam hella dagen!
mitt nutida jag är fan-i-mig pinsam mot mitt dåvarande jag (för 2 år sen)
tränade fotboll 3-5 ggr i veckan + matcher, var ute å sprang flera ggr i veckan och var vältränad
seriöst, hade fan minst 4pack =D haha!
men nu.. 1pack? helvete, alla pizzor börjar sätta sig på sin plats.

nästa vecka SKA jag ta tag i min lathet och slänga den i papperskorgen
å dra en 7km runda. YES DET SKA JAG!

det fina vädret börjar ju komma tillbaka så nu måste kroppen fixas
så att jag kan visa mig i nya bikini (som dock inte har kommit än) i sommar.

nej nu slutar jag skriva
ha en bra kväll

laav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0