en väldigt troett jässica

godkväll alla goa puddingar
nu äre så här att jag igentligen inte orkar blogga
MEN
det gör jag ialla fall så ni får något kul att läsa!
där rädda jag eran kväll huh :-)
igår så drog ju jag & kerley till borås och träffade raaban & recca
vi hamnade först mitt ute i djungeln hos raaban
men drog sedan till deras kåmpiz kim och var där under hella dagen,kvällen,natten å tills idag
då vi skulle dra hem.
så jo, vad gjorde vi hos kimzan då?
vi degade mest till en början men sen frammåt halv sju snåret så kom det lite alkohol fram
och då vare shoots på G! då efter ett tag när man började komma in i dimman
så dök även en till filur upp hos kim, amboza är hans 'artistnamn' men dennis heter mannen i vanliga fall!
en schysst prick precis som alla andra!
så lite partii blev det ju iaf och trevligt vare!
idag innan kerley und me skulle bege oss hemmåt till kalla kumla igen så drog vi i oss en
bakispizza, mkt fint satt den ska ni veta!
sen blev ddet 1,5 timmas väntan på tågstationen innan vi fick åka hem
och det var ju mindre trevligt att komma hem till kumla igen när det är -100 grader å snö som tusan
när det var sol å hyffsat skönt i borås -.- hmm !
men gött vare att få hoppa in i en varm dusch å borsta gaddarna
och nu är jag väldigt, VÄLDIGT trött så sängen här näst blire!

åså skola imorrn,wö .
två sköna studiedagar har det varit iaf!




min bästa vän aka tuggummi-bruden at tåget till borås, laavi


och här är en bild på grabbarna grus oxå, recca & raaban



nej, nu sover vi natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0