Death is easy.. peaceful, - Life is harder

hejhej
nu är klockan några min över 00:00 och nu äre tekniskt sätt lördags alltså hmm..
så snabbt försvann en fredagkväll!
plugget idagrå, en väldigt snabb dag!
började 11:45 men kom till skolan ganska mkt tidigare
så käkade pizza innan dagens första lektion började, puss på det!
men mådde fortfarande lite illa under morgonen fast pizzan gick ju ner ändå!
sen så var det 3 lektioner, rätt slappt, sen sluta vid tre.
gick då till maxi med kerley my girl och köpte fyra hårfärger.
två blonda för att bleka, och två röda för attt ehh. bli rödhårig!
så har under kvällen försökt bleka mitt svarta hår vilket har resulterat
till enormt ljus utväxt/hårbotten, orangea nyanser på vissa delar och
fortfarande svart på andra ställen..
hm inte vad jag hade tänkt mig.
trodde iaf att det skulle bli lite ljusare efter två blekningar
men jaja, får se imorrn hur det blir när jag färgar det rött.
gissar nog på att det blir svart/mörkrött , men det blir nog okey isf!
nog talat om hår.
jag har tydligen smittat min syster med magsjuka så hon har legat hemma hella dagen/kvällen
och spytt som ett djur! lite synd om na äre allt!
ne usch å fy på magsjuka.
så har oxå kollat på Twilight med syrran ikv, den är ju rätt bra den!

nu tänkte jag typ.. eh bara sega framför datorn en stund till
kanske spela lite cs, sen blire sängen

bild på håret får ni nog se imorron

pussnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0