bloody sunday

ahtja!
sitter å försöker plugga till småföretagande provet imorrn
om sånna dära resultat budget-er
hm , får se hur det går imorrn jag kan knappt hålla ögonen öppna
igår så blevre vakna tolv och färga håret
haha, fail fail fail blevre!
typ bara röd i hårbotten å vissa ställen.
227 kr rakt ner i helvetet .
aja, jag har ju gott om pengar atm iaf så =D
sen drog jag & syrran till mormor å käkade världens goaste spenat!
jag svär ingen kan göra goare än mormors<3
sen så blev det att packa datorn å dra till emma å nörda med henne
hella kvällen tills hennes grafikkort pajjade, drygt yes!
ska iaf gå och göra några mackor nu
sen börja kolla på sjunde sässongen av Vänner =D
nej juste.. plugga sa vi



ehee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0