9/3

heye
ny vecka, nya chanser! ..lr ngt, HA!
nu har jag & mina brudar iaf tagit oss i kragen
och ska börjat skärpa oss med skoluppgifterna, ehe!
nog för att jag har varit duktigast av oss alla på att göra det, men ändå =D
fast provet som vi hade imorse gick dock hur jävla dåligt som hellst!
fyfan, pinsamt. har failat på båda proven i småföretagande nu.
skärpning!
har iaf tagit itur med engelskan om vad jag ligger efter i och vad ja ska göra
så får väll sätta igång med det snart, fast eh det börjar bli lite sent för plugg
ser jag nu, så .. det tar vi nån annan dag (a)
annars har väll dagen i sig varit ganska okay.
slutade 15:10 då gick jag å emma å käkade världens goaste pizza, yes
sen gick vi å mötte jeaffi på stationen och drog en röka sen hemmåt!
såå jaa..
det var dagen!
har tagit massa egopics oxå haha blir ju så när man har tråk
och lite uppdaterade bilder på sig sj måste man ju ha =D

nu ska jag nog kolla några avsnitt av Vänner, som vanligt :D


imorrn äre en ny dag...

^o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0