5y + 9 + 3y + 3 = 8y + 12

hejhej
sovmorgon i morse som vanligt på fredagar
men det får va slut på det nu för bussarna går så konstigt
så vi kmr jämt försent till första lektionen så måste börja ta
en tidigare buss så vi får sitta å vänta i skolan i 1 h & 15 min, kul .
jaja, man vill ju inte riskera att bli IG i musik oxå :p
sen så satt vi i grupprummen å skulle skriva klart om våra länder,
en uppgift i bransch & produkt å dom ämnena.
så jag & emma blev klar med finland iaf, puh. ska redovisa det nästa vecka.
och nu så hade vi bara matte, börjar förstå mig lite bättre på ekvationer nu
iaf hur man förenklar dem, woho!
så nu har iaf jag slutat så sitter å väntar på bussen hem som går kvart i tre.
får sitta å spela tetris tills dess :p
får se vad som händer ikv
har inga som hellst planer alls!
kanske blir att vara hemma å ta det lungt
om ingen vill hitta på ngt kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0