5/3

shululu
ne det blev ingen skola idag heller
spydde som en gris inatt oxå =(
det sög ju..
men imorrn ska jag banne mej iväg till skolan!
har iaf sovmorgon då och börjar 11:45, rätt great!
känns som jag har legat hemma i en evighet nu
men är ändå typ as trött, och lite illa mår jag fortfarande gah
jag gillar att äta mat
men nu kan ja knappt äta , jävla illamåeende försvinn ifrån min kropp! :(
man blir ju lite sur fkt ..

har iaf bytt mobil med min syster nu
hon är ju helt mupp
ville ha tbx sin gamla mobil som jag hade,
en samsung rätt gammal som är as repig å skitkass i allmänhet
och så fick jag hennes sony ericsson c702 som hon köpte för knappt 3 månader sen
den är ju sjukt snyggare och bättre så jag klagar inte =D

nej nu ska jag pyssla med ngt annat och försöka bli
av med mitt jävla illamåeende gaah

puss å kräks




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0