17 år!

hejhej
hade inte tid att blogga igår eftersom jag fyllde år :-)
men det var en trevlig dag!
farmor & farfar, mormor, min farbror & hans lilla bebis kom
och vi åt tårta, dock inte jag för jag hatar tårta!
fast smaka en bit, usch INTE GOTT.
fick iaf ca 2000 kr, 1000 kr presentkort på carlings & 250 kr på HM,
en jättefin svart skinnjacka från london, en hjärtmedaljong med kort på morfar i,
godis å blommor!
ganska så nöjd fkt!
så nu äre typ bara 364 dagar kvar till jag blir myndig.. BARA
sitter iaf nu i skolan och ska snart ha bad på idrotten, suck!
ogillar verkligen att bada i skolan men venne vrf
kanske för att vi bara simmar längder och gör tråkiga övningar
fast jag tror vi ska göra livräddningsövningar idag
och det gjorde vi i högsstadiet oxå .. tråk tråk tråk!
hade iaf tänkt mig att åka in till marieberg eller stan i veckan
å shoppa lite nu när man har lite pengar :D rätt så gött!
ska nog gå ner till ica nu och köpa något att äta å dricka

have a nice day peeps


 




bild på skinnjackan :-)
rätt så epic att den är från london så ingen annan har en likadan =D HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0