16/3

känner mig helt slut i ögonen
å är trött som ett djur
men ska se sista avsnittet av Vänner sässong 8 innan ja kan sova.
har iaf en jävla ångest nu över mat.
seriöst, jag kmr fan få diabetes eller iaf bullimi lr ngt.
äter tjockmat minst 4 ggr i veckan å läsk VARJE dag hur mkt som hellst
nu sitter ja å känner mig så jävla dålig över det
och tjockis :(
får fan ta tag i det här på allvar om jag kmr våga visa mig offentligt i sommar . ha!
ångest har jag oxå över att jag inte pristerar mitt bästa i skolan
och gör det jag ska vilket leder till att jag hamnar efter i massa och failar på prov.
har prov på onsdag & torsdag och jag har inte ens börjat plugga på det.
har även utvecklingssamtal på torsdag oxå. fuck.
blir jämt så nervös innan om vad min mentor ska säga åså till min mamma
hahaha. aja får försöka smöra så hon säger ngt positivt iaf
kanske bjuda på tårta lr ngt
haha ne fyfan nu är ja trött å mina ögon börjar rinna


vi hörs va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0