14/3

hejsan hoppsan fallerallera!
hann aldrig skriva något inlägg igår för va knappt på datorn
å inte hemma heller!
såg ju i taket lyser stjärnorna med skolan på morronen
den var fkt ganska bra men inte alls som boken! aja
sen så blev det att sluta vid tre och då drog emma, jag & hennes lillasyrra + kompis
till gvik å va där i ett par timmar!
sen trodde vi att kvällen skulle skita sig totalt för vart lite krångel med alkoholen
fast allt löste sig till slut så då drog vi på fest i klockabacken
det var kul som satan! alla sprang runt halvnakna å va fulla som as! haha
mer sånna kvällar, tack! =D
så imorse vakna man upp hos emma å va lite bakis ehe
så vi drog en pizza sen så åkte jag hem.
NI SER! klara fan knappt en dag utan fettomat :(
seriöst hahaha helt sick
och nu har ja typ ätit igen
tjööck-tjöööck-tjööööckis!

funderar fan på att gå ut å gå nu bara för det
men det e ju fett kallt ute å börjar bli mörkt  :$
ska iaf bara vara hemma ikväll å kolla på melodifestivalen tror ja
palla inge annat


OCH IMORGON FYLLER JAG ÅR =D =D =D





haha blev bara massa pics på mig & kerley under kvällen med min mobkamera
rätt fail
så här bjuder jag på en riktig goding!
haha usch ser helt borta ut men det är den enda bilden som inte e suddig :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0