12/3

hejhopp gummisnopp!

nu sitter ja å ska skriva lite mojs
även fast ja kissar på mig strax, ehe!

men iaf, skolan idag rå, soft som fan slutade 13:05 åså
fan tog veckan vägen? dagarna går ju fort som fan nu asso!
exakt 3 månader kvar till sommarlov!!!1 och imorron äre 3 månader kvar till dreamhack =D=D=D
yeij! lite taggad är jag även om livet är allmänt tråkigt atm
men som sagt, snart sommar och det är då man lever livet! yeah
bara 3 dagar kvar tills jag fyller nu oxå
så imorrn ska min bästaaste vän bjuda mej på gustavsvik efter skolan
sen imorrnkväll ska vi på partii =D blir skitbra! hoppas ja
det är ju ändå fredag den 13, igen.
och jag har haft ganska så bad luck den här veckan.. hm

har iaf bestämt mej nu, eller ja för ett par minuter sen.
att jag ska sluta va så tjockis och börja kirra nice body till sommarn.
ni som känner mig, ehe ni vet hur tjock jag är när det gäller mat & snacks.
har den här veckan ätit pizza 2 eller 3 ggr , kmr inte ihåg, mcdonalds 1 gång och
hamburgare från MAX idag. plus ätit två chips påsar i veckan oxå.
så jaa.. det här blir ingen lätt match men jag måste försöka nu iaf
och det blir ju mkt billigare oxå ehe.
igår så var jag ute å gick med min syster typ 2-3 km och idag samma runda igen
så ska börja motionera nu ett par ggr i veckan sen när det blir varmare ska jag ut
å springa oxå och börja gå '7 km-rundan' en runda som jag & min syster brukade
gå förra året.
haha, får se ifall jag lyckas med det hära för jag är verkligen för jävla lat nu för tin

men men =D
ska iaf se på 'i taket lyser stjärnorna' med skolan imorrnbitti
bra start på dagen tkr jag!

NU MÅSTE JAG SPRINGA Å KISSA

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0