SOMMARLOV! Men vart är sommaren?

hey!
nu är det äntligen sommarlov! för skönt, men det känns inte som sommar, inte ett dugg.
vädret är verkligen kasst! det är kanske inte 7 grader eller snö, men det är inte 25 grader & sol heller!
börjar bli väldigt less på att det är mulet nu, får hoppas på att SOMMAREN är på ingång snart.
det blev iaf skolavslutning i husaren kl. 9 imorse, alla ettor & tvåor var där och vi fick fika medans det blev uppträdanden och sång.
sen efteråt samlades vi i klasser och fick betyg. Jag blev G i nio kurser och fick ett VG :) faktist nöjd!
efteråt blev jag, linnea & carru sugna på att göra något roligt så fick en idé att köpa en kvarting och bara shoota lite
å fira att det är sommarlov! men nej det sket sig oxå, så vi gled runt i Kumla 'centrum' men till slut tröttnade jag
och gick till älskling istället, men då ringde mamma och vlle åka å äta med oss på maestro.
vi har tradition att åka ut å äta på min skolavslutning varje år, förr brukade vi göra det med mormor & morfar, goa tider.
menmen, det var gott! jag åt fläskfilé med stekt potatis och tzatsiki.
köpte sen en ny datamusmatta, en stor en! skönare att ha när man spelar än att ha en liten fjuttmatta :p
imorgon på min första dag av sommarlovet så ska jag till frisören 12:15 och slinga håret, hoppas att det blir bra
å inte missfärgat bara.. sen blir det att åka hem å duscha,äta, packa och åka till älskling å sova över.
vi börjar åka runt 07:00 till dreamhack på lördag morron så imorgon blir det tidig sänggång :p haha.
får se ifall jag hinner blogga, annars lovar jag att hålla er uppdaterade när jag är på Dreamhack
oavsätt om ni är intresserade eller inte :D

ni får ha det så bra

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0