prov, prov, prov ..

så här borde det faktist inte vara nästsista skolveckan innan sommarlovet.
har tillgång till två omprov idag, ett ska jag göra med bengt efter provet vi har i försäljning & service
och det måste jag klara!!1
måste även bli klar med två engelska uppgifter idag som ska vara inlämnade, imorgon måste jag vara klar
med ett administrationskapitel också.
tycker inte ni att det är lite väl mycket eller?

satt precis och fyllde i en enket också om skolan osv.
där skrev jag på övriga synpunkter om precis vad jag känner om alla prov & uppgifter vi har i skolan, usch.
men men, bara att bita ihop iallafall.
vill ju inte bli ig i massa kurser som avslutas nu så.

efter skolan tror jag att jag ska till andreas en sväng, sen så kanske jag ska göra lite administration ikv
men blir nog inte så.
fick en lust att göra en oseriös videoblogg sen också hahah!
gjorde nyss en med mobilen och johan, men asso. jag förstår mig inte på alla "hej jag är blondare än blondast, har doppat mitt ansikte i en skål med brunkräm och har jättetuttar".
inget illa mot blondiner, men just sånna!
som är så patetiska och pinsamma så det finns inte.
vi får väll se om jag lägger upp en videoblogg senare sen då.
det beror ju på om jag är sminkad och har satt min hårförlängning, tahaha ironi*

nu ska jag försöka plugga på försäljning&service provet

hörs väll later

PUSS PÅ ALLA SÖTNOSAR hihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0