Raised not to fall stand up son, give it all

fredag!<3

för gött med helg
nu är sista skolveckan avklarad
nästa vecka blir det bara städning, fotbolls/brännbollsturnering, bad med skolan
sen skolavslutning :D
jag har beställt sol och 30 grader varmt till det!
tkr fkt synd om alla som har fått sommarlov den här veckan
när det ändå inte har varit sol eller kommer att vara sol på hella helgen,
så då får jag hellre sommarlov när det är varmt å gött :D
sov iaf till halv elva imorse, fixade mig och fick sjuss till skolan
men när jag kmr dit så har vi ju inte ens en lektion, nehe.. bra info!
aja, värt iaf! skulle ändå fixa snus h3h3h3..
min syster har nyss åkt iväg till kolmården! :(
hon och en kompis ska överraska en annan kompis som nyss har fyllt år
så dit åkte dom, fuskigt :(
jag vill också kolla på djur, åka på safari och campa!
aja, ska iaf åka till älskling snart efter jag har käkat taccos och ta med datorn
så ska vi nörda gött i helgen! warmup inför dreamhack  nästa lördag :D:D
så guld kommer det att bli!
men nu är det så här, att det kommer att gå en Dreamhack buss, med start från kumla
sen går den vidare till örebro, kristinehamn & karlstad oxå tror ja
men än så länge är det bara jag, jennifer & andreas och en till som har anmält oss
så om det är någon söt nörd som vill åka med bussen så gå in och anmäl dig
här tryck först på nördbussen sen regga dig, för jag tror nog inte att det blir en DH buss
om det lixom bara är 4 st som anmält sig dit.

laaaaaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0