making bets in a burning house

kom hem för ett tag sen
och det blev ett misstag så när jag skulle avfärga mitt hår,
ni vet man sitter ju under en sånn där grejj som är över huvet,
aa i allafall det börja brinna i håret på mig .. så nu är ja skallig..
tänkte bara tala om det..

hahaha nedå.
idag är nog tedje gången i mitt liv jag blir nöjd efter ett besök hos frisören
å inte börjar grina.
dock så klippe jag bara upp håret å toppade, sen avfärjning för man kan inte slinga
eller färga håret samma dag som man har avfärjat det, för då kan det bli missfärgat
osv.
så jag ska tillbaka till frisören på fredag 12:15 å slinga det ljust!
nu är iallafall det svarta borta är fortf lite röd å så, men det är rätt så nice ändå :)
kmr dock kännas väldigt konstigt nu när jag inte kan använda mitt svarta löshår längre,
får hoppas mitt hår växer snabbt nu annars så beställer jag nog nytt löshår i sommar i nån brun färg
får se.
just ja, kollade förut oxå innan frisören hur mkt ja hade på kontot,  hade 185 kr! mer än ja trodde iaf :p

haha kul fakta!
tänkte kolla på The L Word nu, såg igår att avsnitten från femte sässongen hade kommit upp på tankafett!
som jag har längtat!  uhh, asbra serie!

bild kanske ni får se senare ifall ja orkar ta en :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0