i'm still alive

hej alla glada
lessen att ja inte har skrivit eller hört av mig på nån vecka nu
men har inte haft nån ork att blogga och så har jag grubblat över ifall ja ska ta bort bloggen eller inte
fast har bestämt att ha kvar den iallafall
kan vara skönt att skriva av sig lite om allt eller ingenting alls.
det har hänt ganska mkt under dagarna men tänker inte berätta så mkt om det
det har iaf innehållit andreas, cs, alkohol, andreas, alkohol, pizza, andreas bio, bad osv.

jag har haft min dator hos andreas i ett par dagar så inatt fick ja en väldig chock
när andreas läste på aftonbladet.se att Michael Jackson var död.
trodde först att det bara var ett skämt eller kanske inte ett skämt men skitsnack
but it was true. usch jag har gråtit massor idag, läst hur många krönikor, inlägg och reppotage (stavning)
som hellst oxå. helt sjukt att han är död. han har alltid varit en av mina idoler och jag är uppväxt med hans musik.
Min moster & mamma skulle t.o.m försöka fixa biljetter till nån av alla hans 50 konserter han skulle göra i juli-aug.
men nu blir det ju ingenting utav det. hela världen var nog i chock när man fick beskedet och är nog fortfarande.
Michael Jackson har inspirerat oss världen över och det kommer aldrig kunna finnas nån som kan mäta sig med honom.
Han var och kommer alltid vara the king of pop!
jacksons musik kommer att leva vidare i många evigheter till and you'll be in our hearts!

men men, vi föds och vi dör vissa tidigare än andra.

annars så fyller min älskling 18 år idag :D
världens bästa!
och nu kan han köpa snus åt mig :))) haha! nedå, graatz ännu en gång älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0