I walking on sunshine

vet ni hur glad jessica är?
nej,
det går inte att beskrivas
men om ni skulle se mig nu
så skulle ni veta :)
jag sitter å ler hela tiden, för man kan inte göra något annat än det när man har världens bästa pojkvän,
får sommarlov på torsdag och åker på Dreamhack på lördag :D
allt känns verkligen bra nu!
det är mkt tack vare andreas, innan han blev min så var jag verkligen deprimerad..
va det under en lång tid pga många anledningar
gjorde tom mig själv illa, ångrar det nu.
hade verkligen tappat hoppet om kärlek, ville leva i celibat å aldrig släppa in en kille i mitt liv
men andreeaaas! han är speciell, han kom som en ängel och nu är jessica mer glad än nånsin! :-)
det är väll bra va! :D
sjukt kul ska vi ha det i sommar, först åka på dreamhack ju! med jeaffi oxå förståss :D
sen i juli hänger jag med hans familj till kusten för nice :D
massa mys å annat skojj ska vi göra oxå!

annars
så sket ja i att gå på kinan imorse å göra omprov vilket leder till att ja blir IG i kursen, typ what eh va
drog till johan vid tio å vi spela lite gitarr å mecka md cubase sen kolla vi ett avsnitt scrubs
blev sen att gå till kumlabys fotbollsplaner å där hade våran skola brännboll&fotbollsturnering
jag var inte alls taggad imorse på att va med och hade huvudvärk men när vi kom dit så hade ja ångest
usch, ville ju med spela fotbolllllll :(
ivk, våran klass HP1 kom iaf tvåa i fotbollsturneringen, väldigt brao tkr ja =D
imorgon blir det att städa ur grupprummen, lämna in skolböckerna å antagligen datorerna oxå,
sen dra å bada med skolan i kumlasjön, hoppas på att det blir lite sol iaf, annars tänker ja bada iallafall!

men som sagt
kompis, det går bra nu!

puss på alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0