I need to break out be free its just me, its up to me

hejsan

jag vet att min blogg inte har så fin design och kanske inte är så kul att kolla på
men det är roligt att jag har fått lite mer läsare iaf! :-)
jag skriver nog inte heller om så roliga saker heller,
men jag anser att min blogg är som en dagbok.
där jag skriver om mitt vardagsliv, känslor osv. fast delar med mig utav det.
orkar inte bli så seriös att jag måste skriva om kändisar, mode och sånna grejjer för att få läsare.
nej, det är här min blogg om mig & mitt liv!
det är ju iaf kul att det är några som är intresserade av hur jag lever :-)!

vaknade vid kvart i nio imorse, lite sovmorgon eftersom jag inte orkade gå på kinan imorse.
när jag kom till skolan runt tio så trodde jag iaf att vi skulle ha näthandel
men det hade vi ju tydligen inte, så hade kunnat haft sovmorgon till tolv ist.. träligt!
jag fördrev iaf tiden innan mattelektionen med johan och vi käkade pizza,, som vanligt!
slutade 14:20 och så gick vi å fixade snus mötte sen älskling och vi åkte hem till mig!
mår så himla bra när jag är med dig andreas, kan inte förklara hur glad jag är att jag har dig.
du kom som en ängel när jag har haft det så svårt, men du har gjort allting så mkt lättare med din tillvaro!
har jag dig, så mår jag bra!
trodde verkligen inte att jag skulle kunna bli kär igen, men jag hade så felfelfel.
jag är mer kär än nånsin och hoppas det här kmr hålla länge!
ska inte säga föralltid, för det ska man inte göra.
men lääänge vill jag att det ska hålla :) älskling!

har prov imorgon i försäljning & service som är väldigt viktigt ifall man ska få G i kursen.
jag har som vanligt inte pluggat på det, har kollat igenom häftet lite men det får bli lite plugg innan jag somnar
och innan provet imorrn!

nu ska jag fixa lite annat


och för er som inte har/haft chansen att lära känna sin morfar, tycker jag väldigt synd om.
en morfar är som en allra bästa vän!
min morfar var iallafall det för mig. och jag sörjer honom, saknar honom men vet att jag kmr att träffa honom igen!
jag vet också att han levde sitt liv och har gjort väldigt mycket under alla hans år! han var älskad och en väldigt bra person, så det får mig ändå att känna mig glad på något sätt.

tack ännu en gång älsklingen att du ställer upp för mig när jag mår dåligt, du bryr dig och finns alltid där. dt betyder så mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0