hemma

hallu!!
nu är jag hemma igen och förlåt att det bara blev ett inlägg under hella Dreamhack
men jag hade knappt tiden eller ork till att blogga det går ju så himla fort när man är på DH så man måste ta vara på tiden där borta! sjukt kul hade jag iaf med min pojkvän och jeaffi, även om min madrass och mobil försvann. men det löste sig igår imorse precis innan vi skulle åka hem. en kille ringde från min mobil till andreas och sa att han hade hittat den fyfasiken vad glad jag blev! och madrassen kirrade vi tillbaka oxå ;) min mobil försvann när jag & jennifer hängde med i ett raid-tåg runt i salarna med massor utav människor så förstår inte hur mobilen kunde klara sig utan att bli mos :p jag hade väldigt tur oxå att jag fick tillbaka den, för det var hur mycket stölder som hellst under hella DH massor mobiler, pengar osv som försvann.. sista natten var det iaf mycket drag vid scenen och musiken blev bättre och bättre det var lite slött dom första dagarna för det var bara samma låtar som gick om & om igen och tetris spelades knappt å jag hörde inte "visa banden" en enda gång :s jaja, kort sagt så var Dreamhack ändå hur bra som hellst! kanske det bästa jag än så länge har varit på, men jag tror nog att det är roligare på Vintern, för då kommer det mer människor osv. Det är bara 162 dagar till DHW09 så inte farligt långt kvar :D haha! nöörd somnade typ dirr igår när vi kom hem runt två å sov till åtta på kvällen sen åt jag lite å satt uppe ett tag å däckade runt tolv och så vaknade jag kl ett idag, så nu är man lite utvilad iaf fast jag har så jävla ont i halsen .. btw, VAD HÄNDER PÅ MIDSSOMMAR? har itne en blekaste vart jag ska ta vägen men det blir iaf till husabergsudde på dagen å käka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0