at Dreamhack Summer 2o09

hej alla glada
nu har jag tid och ork att blogga från dreamhack :)
kom hit igår vid tiotiden och det har varit röjj sen dess!
nu har halva dh gått och vi åker hem på tisdag morgon igen,
det är sjukt vad tiden går fort snabbt när man är här!
igår blev ju mest att sitta å nöta vid datorn, men gick till dreamarena ibland, träffade människor
och union square spelade igårkväll! alltid lika bra! <3
det som är så jävla irriterande är att det springer omkring minst tusen fjortisbrudar här
som är på toaletten 24/7 och dräper på 100 lager brunkräm sen går dom runt här hella dagen
med kortbyxor som inte ens borde räknas som kortbyxor, hm.
sen är det mer p12or här än vanligt som man bara vill kasta ut här ifrån
iaf när man är i sovsalen och ska SOVA, nej då kommer dom med alla coola kåmpizar och röjjer.
jag & andreas sov iaf ca 6 timmar inatt, men kallt som tusan vare när vi vakna usch.
idag har det varit förjävligt kul!
det finns en grejj som liknar bungyjump här utanför men man åker upp 50 meter ovanför marken
sen så har man en grensle eller va fan det heter runt sig så man ligger typ i fosterställning å man släpps sedan ner 30 meter och hamnar i ett stort nät! haha, det kostar 300 kr att testa den, men min älskling betala så jag körde på det =D
så jävla värt! kul som tusan men läskigt oxå.
jag & jennifer gick också upp på scenen för ett par timmar sen och var med i en tävling med 2-3 andra, man skulle
få in så många marsmellows i munnen utan att svälja som möjligt och sedan säga funnybunny efter varje marsmellows.
och jag vann :D haha! usch läskigt att vara på scenen och synas på storbildsskärmar inför 14000 pers men det var kul,
så som pris fick jag en biljett att testa "Scad" grejjen där ute, så jag körde på den igen :p
annars så uppträdde Sonic Syndicate förut vid åtta tiden och dom var så jävla bra!
vilket ös det var här! men drygt att dom inte spela två låtar jag ville höra, fallout & my escape, annars var dom underbara!
om fem min så visas Alien på dreamarena så jag & andreas ska nog gå dit å kolla lite!
skriver kanske imorgon om jag har tiden, måste ta vara på tiden här på Dreamhack :D

hoppas ni hare bra!

pusskram


här är Scuad grejjen btw :D HÄFTIGT HUH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0