8/7

hejhallå!
har precis slutat skolan men sitter kvar i grupprummet med nea & carro,
jag ska ju till frisören halv fyra så det är ingen idé att dra hem innan.
är så jävla hungrig, åt ingen lunch men köpte vitlöksbaguette imorse så trodde ja
skulle klara mig tills ja kom hem iaf, men nu ska ja ju till frisören å sitta där i minst två timmar oxå.
gah!
får köpa mig en macka nere på ica innan, ifall ja har pengar kvar.
jag får ju in 500 kr varje månad den 28;e, mamma har hand om dom andra 500 kr
så betalar hon mobilpengar, kläder å annat ja behöver
det är faktist ganska så bra, för tänk om ja fick hela studiebidraget in på kontot
då skulle det va slut på en vecka.
men det gör jag ju så bra med 500 kr iaf, tror nog att ja bara har 100 spenn kvar
å ja fick pengarna förrförra veckan, greaaat!
önskar att jag hade flyt i livet så att nästa trisslott jag skulle köpa så skulle ja vinna typ 1 miljon..
men men, vissa har flyt andra inte :p
fick alldeles nyss reda på vad vi fick i försäljning&service provet vi hade förra veckan,
och jag blev VG :D hoppas ja blir det i kursen oxå.. återstår att se på tors!
imorgon har vi ännu en chans att göra omprov på kinan, så antar att ja måste försöka
sen klockan 12 så ska hela skolan ha brännboll & fotbollsturnering i kumlaby
haha, blir nog skojjs!

ne ska nog ner å köpa ngt att äta

hörs senare om hur jag blev i håret
haha

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0