7/6

godkväll
helgen har varit brao för jag har ju vart med älskling!
vart hos han sen fredags till idag, har spelat å softat gärnet!
mamma kom å hämta oss vid tre idag så hängde älski med hem
å käka å så kollade vi på wrong turn 2, vi såg ettan igår!
ganska så sköna filmer, har inte sätt dom förut för jag är inte ett sånt stort fan till skräck!
men när ja tänker efter så är skräckfilmer inte så läskig igentligen..
dom är mer .. snuskiga asso typ mer äckligt att se när tex en människa åker igenom en köttkvarn
det är inte läskigt bara.. grooows! haha ni fattar
nu är det bara 3 dagar kvar sen skolavslutning, för skönt ska det bli!
jag, jeaffi & älski har typ fixat sjuss nu till dh för det blir inget med dreamhackbussen,
det var ju bara 4 st som hade anmält sig..
men andreas farsa sjussar ner oss å så hämtar mamma troligen, så slipper vi åka tåg å byta på massa ställen
sen krångla med stadsbussen i jönköping osv, känns mkt bättre att ha direktsjuss så man slipper släpa
på datorerna å allt som hör till!
vädret har ju inte varit något att skryta om den senaste veckan å i helgen.. usch
nu tycker jag att solen ska komma fram så det blir bra till skolavslutningen.
just ja, imorgon ska jag till frisören 15:30.. ska ju toppa å klippa upp håret, avfärga 2 ggr och sen slinga håret i ljusa slingor!
usch, jag har mkt mer fobi att gå till frisören än till tandläkaren, det kanske bara har hänt två gånger i hela mitt liv
att jag ahr varit nöjd efter ett besök hos frissan!
men men får hoppas på att jag kan bli nöjd en tredje gång nu då.. har inte varit hos frissan på ca 9 månader nu
haha. hejdå hår!

nej men nu ska jag hoppa in i duschen

pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0