4/6

hallojsan
dagen har varit ganska skön
jag har varit i skolan men inte gjort någonting
första lektionen fick vi reda på va vi får för betyg i info&layot och administration, jag får G i båda kurserna! wuuhu
gjorde fkt inget vettigt idag.. ?
sofia & tomas kom iaf och hämtade mig runt halv tre vi åkte till stickans pasta å köpte hem mat
det är nog första gången jag äter upp allting från stickans, haha fast jag har ju varit rätt hungrig idag så.
har annars bara legat och glott på teve och kollat lite på gamla band från när jag & fia var små
haha så jävla cepe jag va som unge asso, fast ändå smartare då än nu ^^
imorgon har vi bara en lektion men nu börjar ja bli osäker på ifall vi ens har en lektion
måste få tag på nån klasskompis som vet, för dom andra tre vi ska ha är iaf inställda
men sen äre lektionen med monique som ja tror att vi ska ha men är osäker på
eftersom vi gjorde kursprovet i onsdags å inte har något mer att göra..
aja, får väll försöka ta reda på det sen!
nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra en go kvällsmat å mysa lite framför teven!
1 vecka kvar till sommarlovlovlooooov!
herrejävlar vad ettan gick snabbt

snart tar ju fan jag studenten! tahaa

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0