we don't care anymore

hej
har vart hos älskling med datorn som vanligt sen i torsdags
mamma å pappa är i finland nu, kul för dom iaf!
ska snart fixa käk med syrran & hennes boy blir kroketter å kött myyms
får se vad som händer ikv, jennifer skicka sms om att grilla sen men får se ifall jag pallar
är så jävla arg och irriterad nu, vet inte riktigt på vad. eller jo.
men jag håller mest saker för mig själv
går igenom grejjer för mig själv å låter sen mina känslor gå ut över alla andra, det är sånn jag är! bitchigt va
börjar ju sommarjobba på måndag, får hoppas på att det blir kul för just nu är jag bara negativ till det
14:00-19:00 jobbar jag iaf första dan ganska okej ändå bara det blir kul.
vädret ska iaf hålla isig har jag hört, får hoppas på det.

aja ska duscha nu

cyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0