sommaren är kort, det mesta regnar bort.

trueee!

hur många dagar av hela sommarn har det igentligen vart kanonväder?
känns som om det har varit väldigt få iaf.
regn regn regn och åter regn.
nej, nu vill jag ha bäst väder tills skolan börjar så man kan njuta lite av dom dagar som är kvar!

idag vare första dan på sommarjobbet och det var väll okej
haha vi gjorde typ ingenting.
kom dit prick två och gick upp och satte mig i badvaktstornet med andra sommarjobbare och badvakter
satt där ett bra tag å gjorde ingenting.
blev att rensa lite ogräs runt poolerna bara sen så satt vi i tornet resten utav tiden.
jo juste jag beställde pizza dit oxå. haha!
men det finns nog inte mtk att göra när det inte är bra väder.
men imorron ska vi ha med oss badkläder för då ska vi städa botten på den lilla poolen
och så får vi bada oxå, blir nog kul ^^ jobbar 9:00-14:00.
fick sluta runt kvart över sex förut även om vi skulle jobba till sju, så mötte älskling å hans lillebror
å dom käka pizza sen åkte jag hem.
haha, lagade btw mat för första gången i mitt liv alldeles själv vid nio
makkaroner å korv, det blev asgött förutom att det blev alldeles för mkt makkaroner och jag brände mig rejält på tungan :(
ne, kock är nog inte mitt framtida yrke!

 klockan över ett och jag ska upp runt åtta.. härligt!
men tiden går så fort när man pangar cs och på onsdag blir det äntligen att köpa en ny router :D

ne nu ska jag sluta babbla

ha D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0