Now I can't make it through

hej
idag känns allt jobbigt
är på skitdåligt humör och massa jävla tankar bara flyger genom huvet
igentligen är det ingenting
men har så mkt blandade känslor och det får mej att bli galen
wellllllllllll.
inatt åker iallafall mamma å pappa iväg till finland och jag är så arg att jag inte får följa med
ingen förstår riktigt.
ni tänker säkert finland vafan? va finns det att göra där? osv
men jag har varit i finland varje sommar sen jag var 3 månader gammal
förutom förra sommarn dock, och drf har jag längtat som ett as efter att åka dit iår
men blir ju inte så nu heller.
jag känner mig mer hemma i finland, jag är så sjukt glad där.
vi brukar bo hos pappas kusin och dom bor i en liten by som heter Vitsjö
så himla fint där!
åka runt och hälsa på alla släktingar, utflykter, bada å basta på kvällarna sen sitta nere vid stugan vid sjön å fiska å bara va.
jämt när vi åker hem från finland efter 2 veckor så gråter jag som en bebis men ååh.
Kanske en anledning till vrf allt känns så jobbigt?
äsch.
sen är det väll sommarjobbet på måndag också, och att jag och emma har glidit ifrån varandra
och att skolan börjar snart och ååh.
jobbigt är det iallafall.
nu tvingar mamma mig att åka å köpa glass oxå. blöh.

i helgen ska jag supa mig full, blivit bjuden på lokalfest får se om det blir det

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0